Nabi Muhammad pernah berkata, "Amal yang paling disukai Allah adalah amal yang dilakukan secara terus menerus sekalipun sedikit "(HR Bukhari dan Muslim daripada Aisyah)

Saturday, October 27, 2012

May, 2013

Assalamualaikum semua,

Mesti pelik kan ? pahal mamat ni ? Tetiba je May, 2013..tahun depan 2..bukan tahun ni..buang tabiat ke apa ? ingat kau boleh predict future ke pe? haha ! RILEKsss..

Bukan apa..tapi saya secara peribadi sangat excited sangat sangat sangat nak tunggu bulan 5 ni. First reason, sebab anak buah saya yang pertama iA akan due bulan 5 ni, so saya memang x sabar-sabar nak jadi pakcik ni. Nanti dia dah lahir saya upload pic bebanyak eh.

Next, sebab abg sedara saya akan kahwin iA bulan 4..sebulan sebelum bulan 5 lah. Abang sedara saya bernama Mohd Ekhwan bin Mohd Ismail akan berkahwin dengan Ungu Hashim. Okayyyyy..saya tak tahu nama penuh dia lagi..td 2 hanya nama facebook dia sahaja..tapi comel jugak lah bakal dia 2..iA aed doakan baco kekal sampai syurga eh..amin.  :)

Lepas tu, sebab iA saya sendiri dah grad dr UiTM Pulau Pinang. Ni yang paling seronok iA..minta-minta lepas lah semua subjek dan tak ada sangkut kt mane2...btw result sem lepas keluar 15 nov nie..harap maklum ye !

Lagi ialah sebab mak plan nak g jepun bulan 5 ni. yang ni tak de lah excited sangat. biasa-biasa je. sebab g overseas ni bukan ny best pun sebenarnya. Banyak benda yang dorg lain dari kita. Susah nak adapt. Sebelum2 ni pun time yang paling ak suke semasa overseas ialah time pramugari flight 2 ckap "...and to all malaysians, welcome home ! " ni pun time flight 2 mendarat kt KLIA balik..haha.

Last sekali ialah bulan 5 or 4 jugak lah ak pelan nk buat bisnes sendiri. Mintak-mintak iA menjadi lah bisnes 2 kn. Ak plan nk bli myvi 1.5. nak gune time degree nanti. ngat nk byar monthly gune duet bisnes nie lh..hopefully iA menjadi..amin !

k lh..masa sekarang pon dah kul 2.30 pagi..budak kulineri 2 pon x reply2 mesej 2..dah tido mungkin. so,

Assalamualaikum n thanks a lot.  :p



No comments:

Post a Comment